說好香港故事囉 😎
說好香港故事囉 😎
林保全的故事
1
Preview
0:00
-2:13

林保全的故事

《STAND BY ME: 多啦A夢3D》中,林保全終於完成佢嘅「叮噹」配音生涯,電影對白「我唔可以再留喺度,真係要走喇!」成為佢傳奇人生完美的句號。
1

為慶祝訂戶人數突破 1 萬人,推出「90日免費贈閱計劃」,以答謝廣大訂戶的支持。歡迎大家訂閱以收聽聲音版故事、獲取足本的故事內容,永不錯過任何更新!

立即領取90日免費贈閱

林保全以叮噹嘅形象,守護住每一位需要幫助嘅大雄,在無數個小朋友心中,佢成為咗象徵正義嘅英雄。唔單止咁,佢仲將「配音」呢個工作推上極之專業嘅境界,影響咗一代又一代香港觀眾。

林保全嚴謹敬業嘅工作態度,即使只係微小嘅語氣錯誤,都會堅持要重新配音,佢樹立咗「配音人」嘅專業形象。

林保全嘅離世,令我哋好遺憾,但佢嘅精神將會永遠喺我哋心中流傳。這種精神,其實跟叮噹的發源地日本的「職人精神」十份相似,可以話,林保全就是香港職人精神的代表之一。

澳門出生 香港讀書

林保全喺澳門出生,童年時都喺澳門度過嘅。中學時嚟香港,當時都開始接觸戲劇。畢業後就去銀行做工。

1971年,林保全睇…

Listen to this episode with a 7-day free trial

Subscribe to 說好香港故事囉 😎 to listen to this post and get 7 days of free access to the full post archives.

說好香港故事囉 😎
說好香港故事囉 😎
昔日香港故事,唔止關乎過去,更將塑造我哋未來。歡迎成為付費會員,收聽更多足本香港故事,您嘅鼓勵係我做內容最大動力 🙏🏻😊