說好香港故事囉 😎
說好香港故事囉 😎
【聲音版】梅豔芳童年的故事(試聽)
0:00
-4:50

【聲音版】梅豔芳童年的故事(試聽)

梅豔芳童年好少家庭溫暖,姐妹兩人演出成日受到冷眼,常常要承受寒冷天氣同挨餓。佢好坦白咁話,如果時光可以倒流,希望可以多讀書,唔使細細個就擔心挨餓。即使離開多年,梅豔芳嘅傳奇同才華將會跨越時間,深深地刻喺香港演藝圈同全世界支持者嘅心入面。

喺1963年10月10日,梅豔芳出世喺旺角花園街,佢啲哥哥同姐姐都係出世喺大陸。梅家有四個細路,大哥梅啟明,二哥梅德明,大姐梅愛芳,同埋梅豔芳自己,佢係唯一出世喺香港嘅細路。

由於爸爸早過身,媽咪覃美金嚟自廣州西關,係一名中醫,曾喺亞皆老街經營「月華中醫診所」,覃美金之後又創辦「錦霞歌舞劇團」同埋「華強中西音樂學校」。

梅豔芳四歲半已經同大姐梅愛芳被媽咪送去荔園演唱,兩姊妹一開始嘅藝名係「芳芳」同「寶珠」,因為梅愛芳鍾意蕭芳芳,梅豔芳鍾意陳寶珠;之後藝名分別係「依娜」同「依華」。

梅豔芳小學就讀九龍婦女福利會李炳紀念學校,讀到小四就轉學。嗰陣時香港嘅賣唱職業好受人鄙視,所以受到同學哋冷眼同笑話,笑佢係個冇出息嘅「歌女」,最後只好讀書到中一就辭學。

梅豔芳雖然冇正式拜師學藝,但細個四圍登台,打下紮實嘅演藝底子,加上好強舞台天份,啱啱讀小學已經識唱幾百首歌。特式係個子細,但聲音大,連後排嘅人都清楚聽到佢嘅歌聲。年紀細細就喺舞台之間奔波,有好豐富舞台經驗。

後嚟,梅豔芳用「依華」呢個藝名,參加第一屆新秀歌唱大賽,簽約華星之後至改用真名。係一次訪問當中,佢分享當年同姐姐一齊參賽嘅心情:「當年十七歲參加新秀嘅我,已經喺酒狼同夜總會有啲名氣,周圍好多人鼓勵我參加新秀,我都拒絕咗,但阿 Ann 幫我交咗報名表格,我哋兩個都入選咗,佢喺半準決賽就被淘汰,將所有希望都寄托喺我身上,去到總決賽嗰晚,知我得咗冠軍,阿 Ann 同媽咪激動到抱埋喺一齊喊。仲記得我第一次開個人演唱會,我請咗大姐做特別嘉賓,我想同佢分享我嘅成功同喜悅。」

梅豔芳童年好少家庭溫暖,姐妹兩人演出成日受到冷眼,常常要承受寒冷天氣同挨餓。佢好坦白咁話,如果時光可以倒流,希望可以多讀書,唔使細細個就擔心挨餓。

有次梅豔芳接受明周訪問時透露:「細個嗰陣時,媽媽嘅性格比較剛烈,脾氣又大,而我自細個性反叛,每次做錯嘢,媽咪都會罰我同大姐,最慘係我唔肯認錯,而大姐怕事,所以,自細我同Ann嘅身份好似對調咗。每次有事發生,都係由我保護大姐。最記得我哋十幾歲嘅時候,臨瞓之前,一定要將一枝木棍放喺枕頭邊,因為當時擔心後父會嚟騷擾我哋。你知啦,Ann 嘅個性比較細膽,例如我哋喺外地登台,大家住喺一間房,一定要開燈瞓覺,就係因為Ann怕黑。兩個人如果其中一個去廁所,另一個一定要企喺廁所門口陪住對方。」

梅艷芳雖然經歷過艱苦嘅童年,但喺供養母親方面卻不計前嫌。雖然佢都曾經決定,話以後唔再喺公開場合度提阿媽:「我唔喺公開場合提起佢,係唔想將家事掛喺嘴邊。當然,我唔係對佢做嘅每一件事都認同,但係我唔會去批評,因為我冇呢種資格。講到底,佢都係我媽媽,呢層關係永遠都唔會變。」

梅艷芳即使離開咗咁多年,但佢嘅影響力依然係度。梅艷芳係香港演藝界第一位同時取得「歌后」同「影后」級榮譽嘅女藝人,唔單止留低咗演藝作品,亦係華語樂壇和電影界的傳奇人物,佢嘅傳奇同才華將會跨越時間,永遠地咁刻喺香港演藝圈同全世界支持者嘅心入面。

Share 說好香港故事囉 😎

0 Comments
說好香港故事囉 😎
說好香港故事囉 😎
昔日香港故事,唔止關乎過去,更將塑造我哋未來。歡迎成為付費會員,收聽更多足本香港故事,您嘅鼓勵係我做內容最大動力 🙏🏻😊